آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چرخش دانشگر از استقلال به خارج| مدافع معترض به امارات می‌رود

  • کد خبر: ۷۹۸۶۴
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
چرخش دانشگر از استقلال به خارج| مدافع معترض به امارات می‌رود
محمد دانشگر که همراه کاروان استقلال به امارات نرفته بود و گفته می‌شد درحال فسخ قرارداد با استقلال است در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای راهی امارات می‌شود تا در اردوی تیمش حضور یابد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از بازیکنانی که همراه کاروان استقلال به امارات نرفت محمد دانشگر است. مدافعی که بعد از امتناع از سفر با استقلال به امارات گفته شد مورد توجه تیم الخور قطر قرار گرفته و قصد دارد شاگرد وینفرد شفر شود. این مدافع، اما بعد از یک روز موضع خود نسبت به استقلال را تغییر داد و اعلام کرد به سرعت خودش را به اردوی این تیم در امارات خواهد رساند.

اینکه مسئولان باشگاه استقلال چه اقداماتی انجام داده‌اند تا این مدافع راضی به سفر به امارات شده شاید درحال حاضر چندان اهمیت نداشته باشد وآنچه پراهمیت است اینکه دانشگر می‌تواند در ترکیب استقلال قرار بگیرد تا آبی‌های پایتخت ایران بتوانند با قوای بیشتری رخ در رخ تیم تا دندان مسلح عربستانی قرار بگیرند. با حضور دانشگر در اردوی استقلال تا حد زیادی از دغدغه‌های فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب استقلال کم شد. احتمال دارد در روز‌های آتی محمد حسین مرادمند نیز راهی امارات شود تا خط دفاع استقلال دیگر مشکلی دراین بازی نداشته باشد و با همه بازیکنان خود مقابل این تیم قرار بگیرد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->